سرخط خبرها

راهنمای مراکز بهداشت و درمان فعال مشهد در نوروز ۱۴۰۳ + جدول مراکز درمانی به تفکیک خدمات

  • کد خبر: ۲۱۶۹۷۵
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
راهنمای مراکز بهداشت و درمان فعال مشهد در نوروز ۱۴۰۳ + جدول مراکز درمانی به تفکیک خدمات
طرح سلامت نوروزی از ٢۴ اسفند ماه آغاز و تا ١٨ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و ستاد نوروزی دانشگاه در محل مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه واقع در شهرک دانش و سلامت مستقر خواهد گردید.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر محمود شبستری ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران در سال ١۴۰٢ در پیشبرد و تحقق اهداف دانشگاه و ارتقای خدمات سلامت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ٢۴ اسفند ماه آغاز و تا ١٨ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت و ستاد نوروزی دانشگاه در محل مرکز مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه واقع در شهرک دانش و سلامت مستقر خواهد گردید.

به گفته دکتر محمود شبستری، ستاد نوروزی دانشگاه به نحوی تنظیم می شود که هر روز یک نفر از معاونین در ستاد حاضر بوده و طبق برنامه تنظیمی نظارت بر  ارائه خدمت را مدیریت خواهند نمود. ضروري است مديران گروه‌های آموزشی برنامه‌ریزی لازم را جهت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت اعضای هیات علمی بالینی انجام و لیست نهایی کشیک همکاران با توجه به رشته‌های مورد نیاز را تا ٢۰ اسفند در سامانه امور اداری اعضای هیئت علمی ثبت نموده و به معاونت آموزشی و ستاد نوروزی دانشگاه نیز ارسال نمایند.

لیست بیمارستان های فعال در ایام نوروز 1403


لیست درمانگاه های فعال شبانه روزی در ایام نوروز 1403


لیست داروخانه های شبانه روزی در ایام نوروز 1403

 

اختصاص ١٣۰ میلیارد تومان اعتبار دانشگاهی جهت تأمین داروهای بیمارستانی در ایام نوروز

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به وبدا گفته است:  در این ایام ١٩ مرکز بهداشتی شبانه ‌روزی، ٣۶ بیمارستان، ١۶٩ درمانگاه شبانه روزی،٨۰ داروخانه، ۶۵ مرکز دیالیز شبانه روزی با ٨۵۵ تخت دیالیز و ٢۴ تخت ایزوله دیالیز، ٨٧ آزمایشگاه، ۵٢ دندانپزشکی، ١٧۶ داروخانه بیمارستانی و ٨۴ مرکز تصویربرداری در سطح استان فعالیت دارند و آماده خدمت رسانی به بیماران هستند؛ همچنین در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی هم فعالیت ٢۶٨ پایگاه اورژانس ١١۵ (١٣۶ شهری و ١٣٢ جاده‌ای)، ٢٨٧ دستگاه آمبولانس، ١۶ دستگاه موتورلانس، ٧ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ فروند بالگرد امدادی را خواهیم داشت.
دکتر محمد یوسف همچنین از تخصیص بودجه ١٣۰ میلیارد تومانی از بودجه دانشگاهی جهت تأمین داروهای بیمارستانی در ایام نوروز ١۴۰٣ خبر داده است.

وی اضافه کرد: در ایام اجرای طرح سلامت نوروزی به جز فعالیت ١٢ داروخانه شبانه روزی اطراف حرم مطهر رضوی برای ١١ داروخانه روزانه در این محدوده تا ساعت ٢۴ داده شده است تا دسترسی زائران امام رضا(ع) به نزدیک‌ترین داروخانه در محدوده محل اقامتشان راحت‌تر باشد.

لیست مراکز تصویر برداری فعال در نوروز 1403

لیست مراکز دیالیز فعال در نوروز 1403




گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->